søndag 4. oktober 2009

Nei og nei...

 
 

Leeeeenge siden sist! Men jeg har nå holdt på med litt småting, har bare ikke fått det ut på nett ennå. Her er iallefall litt oppdatering siden sist :) Vi har vært på mange små campingturer, sist til Haugesund, bare for moro. Vi har høstet eplene fra epletreet vårt! Vi har hatt besøk i hagen av et vettskremt pinnsvin. Luna(hunnkatten vår) fanget en sommerfugl, og var stolt som bare det. Og jeg har laget det kortet som er lagt ved, jeg har gjort litt flere ting og, men der står det igjen og ta bilde og å legge inn på pc. Ting Tar Tid...! Jaja, det var en kjapp oppdatering, satser på mer når det nå blir høst utfor og deilig å sitte inne og kose seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar