


Det blir ikke så mye gjort for tida, uheldigvis, men nå må jeg snart begynne om jeg skal bli ferdig med NOE som helst før jul... hehe. Har fikset opp et kort(det burgunderrøde) og laget et nytt(det lilla dåpskortet). Det e kjekt å lage kort når en har vært på stempelSALG! Og så har vi vært på sightseeing på Avaldsnes, til og meg Jeg klarte ikke flytte bautasteinen. Og se er det den utrolig herlige pusen min Sinus. Er han søt, eller er han søt?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar