søndag 23. august 2009

Crazy girls!

  

 


Vi skulle lage en avskjedsgave til ei venninne som har flyttet til Oslo, så vi hadde et "photoshoot" for å minne henne på at vi fremdeles var her hjemme og et minne om alle de crazy tingene vi har gjort. Det var moro, og resultatet ble stilig! (Dette er et utvalg av rundt 250 bilder... for å si det sånn!)

2 kommentarer:

  1. Dokke e ikkje heilt goe, men tøfft va det. Lisa e helgige så har dokke. Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Haha, når skal vi ta bilder igjen?? :)

    SvarSlett