tirsdag 23. juni 2009

Nye barn kommer til verden

 

Den første tante-ungen har kommet og dermed har jeg laget kort fra både oss og svigers(som bor i Tromsø, og som angrer nå som de er så langt borte fra første barnebarn.. hehe). Det blir sykehusbesøk og sånt i dag :) Og så blir det St.Hans feiring hos Mamma og Pappa, for en dag! Og ikke minst at vi har kjøpt oss ny bil! Eller ny BRUKT bil. En kombinert bil som kan brukes som campingbil og som personbil. Det vil si, drømmebil! VW California Event, 2002 modell. Ganske lik den jeg har funnet bilde av her. Om vi er heldige så får vi den før helgen og kan reise på en liten campingtur da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar