
Nå har vi fått hentet nybilen! Sååååå fornøyd :D Vi har allerede spist vårt første måltid i bilen, må prøves ut, med en gang... Vi blir sikkert å reise på tur til helgen om ikke noe går galt. Ellers så har bestevenninna mi fått ei nydelig jente, som vi besøkte i dag(derfor kortet som er avbildet). Og så holder jeg på med å strikke en liten sparkebukse til svigerinnen min si lille jente. Og til slutt så har jeg besteget et fjell i dag, mer spesifikt: Dalsnuten. Det var en deilig tur, med deilig vær. Og med litt solbrenthet(skal jeg aldri lære?)
hei! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Og gratulerer med ny bil! :) Jakken er hentet fra dalgarn sitt hefte nr 210. Det er oppskrit nr 210-02. :) Ha ei fin helg!
SvarSlett