


Det er deilig å sitte inne å strikke, tegne eller drikke varm drikke når været er som det er. Eller å gå ut og se på månen i teleskopet. Mannen har vært ivrig med teleskopet i det siste. Vi var ute og så på både månen og Saturn en dag. Vi fikk se ringene rundt saturn og til og med skimte den størstemånen til Saturn, Io. Spennende saker for to astronomi-nerder!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar