fredag 14. november 2008

Helg og kortlaging!







Nå er det helg igjen, ukene bare flyver forbi med mye og gjøre og overtid. Men det er jo deilig og å ha fått gjort mye ei uke! Jeg har startet på julekortene, og er veldig fornøyd med det. Har prøvd litt enkle teknikker, det trengs det ikke så mye penger til. Alle kan ikke ha alt. Og neste helg har jeg et syprosjekt pågang. Det er jo virkelig blitt årstiden for hobby. Så jeg misliker så absolutt ikke høsten! Det er litt slitsomt når man blir våt på beina og ikke kan gå hjem å sette seg under teppe på sofaen og varme seg. Men utenom det så er det jo supert å vær å være inne i!
Her er iallefall noe av resultatet av det jeg har drevet på med i det siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar