fredag 21. mars 2008

Litt bilder

Nå har jeg fått tatt noen bilder av noen av mine prosjekter.

Disse fikk jeg oppskrift fra Mormor på. Hun strikket dem for å tove, men jeg prøvde meg uten. Det ble ganske bra det også, ser nesten ut som "ballett"sko!

Her er bæreposen/bagen jeg sydde nylig. Fant stoffet knallbillig på Jysk, 10 kr meteren.

Disse ble jeg ferdige med for litt siden, de skal snart sendes til ei venninne på Geithus.

Dette var vel det første jeg sydde på den nye symaskinen min! Ei lita søt veske.

Og her er noe av resultatet av kortlagingen min de siste ukene.

 
God påske!

5 kommentarer:

  1. Så flotte saker du har laget! Blir nok noen sånne bærenett tinger hos meg også etterhvert, har store planer om å boikotte all plasten=)
    Ønsker deg lykke til med hobbybloggen din, det ser bra ut det her!

    Ja, også ønsker jeg deg en god påske også da selvsagt!

    SvarSlett
  2. Masse fine greier her:-D
    Likte den marihøneveska da...og den andre veska, og de tøflene er jo kjempesøte!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny blogg, mye fint her!

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har laget deg. Ønsker deg lykke til med strikkingen din, du har mange gode stunder i vente! Symaskinen svinger du jo flott!

    SvarSlett
  5. søte "ballerinatøfler". hvor kan jeg finne mønster på slike? *smile fint*

    SvarSlett