Nå syns jeg det var på tida å få meg en liten hobby-blogg! Jeg driver på med mye forskjellig: strikking, hekling, sying, maling, kort-laging, scrapbooking, tegning, lager smykker/ørepynt. Ja, kort sagt: MYE. Er kanskje litt utålmodig av meg og liker derfor å ha mange bein å stå på. Blir jeg lei det jeg holder på med så fortsetter jeg med et annet prosjekt!
Jeg er 23 år og er gift med en herlig gutt. Jeg holder til på vestlandet,
nærmere bestemt Klepp, der vi har kjøpt oss hus for nesten et år siden.
Akkurat nå så holder jeg på med et EVIGHETS-prosjekt. Hehe. Jeg er ikke den mest erfarne strikkeren, jeg har stikket en god del småting, men aldri noe stort. Så for et år siden(!) så begynte jeg på min strikke-omslags-jakke. Nå mangler bare litt på fremstykket og halvannen arm, men det går treigt. Ellers så lager jeg en del kort for tiden, bare fordi det er så kjekt! Og for noen dager siden så sydde jeg meg en bærepose, og er meget fornøyd med den. (Skal få inn bilder etterhvert)
-Eilen
Så kjekt med en ny blog, også nesten nabo da
SvarSlettDu har lagd mange fine ting, har du. Koselig med blogg. Det er alltid morsomt å få lov til å ta en titt på det andre lager. Takk skal du ha.
SvarSlettDu har lagd mange fine ting, har du. Koselig med blogg. Det er alltid morsomt å få lov til å ta en titt på det andre lager. Takk skal du ha.
SvarSlett