

Vi feiret årets påske i Tromsø. Og til vår fordel så var det der det gode været var! Snakk om flaks. Vi koste oss i snø og påskesol. Vi laget solborg og grillet pølse og pinnebrød på bål. Slik fikk vi samlet familie og andre kjente sammen og koste oss masse. Vi hadde påskequiz i borgen, som fikk påpekt hvor lite jeg EGENTLIG husker...! Men det var ikke så nøye. Jeg fikk også prøvd meg på pinnebrød-steiking igjen(jeg lagde forøvrig deigen også og var meget fornøyd med den). Pinnebrød steiking krever tydeligvis god tålmodighet, og det kan jeg vel ikke skryte på meg, så de ble litt *kremt* brente innimellom...!! Jaja. Det ble også en sparketur til butikken (Sjursnes), nedoverbakke til butikken(yay) og oppoverbakke tilbake. Gøy var det iallefall :)
