lørdag 17. januar 2015

Strikka genser

Jeg har strikka genser etter oppskrift jeg fikk av mormor, fra 1950-tallet. Originalen var i litt andre farger (brun/oransje), men jeg valgte litt mer moderne farger. 

 Den passer akkurat nå, så den kunne fint vært ennå litt større. Men kjekt uansett med hjemmestrikka genser:)

Den er strikket i to deler(to T-er) ogsydd sammen i sidene og over skuldrene/armene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar