søndag 6. januar 2013

Godt nyttår!

Godt nyttår til alle sammen:) Vi har kommet hjem fra jule- og nyttårsfeiring i Tromsø. Deilig å komme hjem igjen etter 11 dager borte. To stykk puser veldigfornøyd med å få eierne hjem igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar