"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
søndag 6. januar 2013
Godt nyttår!
Godt nyttår til alle sammen:) Vi har kommet hjem fra jule- og nyttårsfeiring i Tromsø. Deilig å komme hjem igjen etter 11 dager borte. To stykk puser veldigfornøyd med å få eierne hjem igjen:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar