Jeg tok frem syredskapene mine og tenkte at det var på tide med litt sying igjen! Jeg har hat lyst på nye putetrekk ei stund, men har ikke akkurat hatt noe utstyr eller stoff å sy dem av. Nå når hobbyrommet mitt endelig er oppe og går igjen, så kan jeg SY! (Legg merke til den über-søte nåleputa mi!)
Jeg har sydd meg 5 nye putetrekk i dag! Jeg er kjempefornøyd! Det ble med det stoffet jeg har i hyllene, så fargene ble bare de som matchet hverandre. Deilig med litt forandring uansett!
Så nå ligger 5 "splitter nye" puter i sofaen klare til bruk!




ååååå! så flink du er. Ser kjempebra ut! Hvordan er de på baksiden?
SvarSlettDet er jammen dette jeg også strever mot, nye fine puter til sofaen.
Takk, takk, superstolt for at eg ENDELIG fekk det gjort :) Baksiden kan du se bilde av på det nyeste innlegget(Morsomt du spurte om det, siden eg faktisk hadde tatt bilde av det og alt!!). Eg har faktisk laga et mulig uforståelig "tutorial". Eg like det når det går fort og gale når eg ska laga mange like f.eks puter.
SvarSlett