Vi pleier å kalle han "rampen" fordi han finner på mye rart han IKKE har lov til. Men etterdet siste besøket hos dyrlegen så kaller vi han "lampen". Sånn går det med rampekatter som nekter å slutte med å vaske såret sitt og får betennelse... Antibiotika og lampeskjerm rundt halsen. Gjett om han er fornøyd?? Eh... nei.

Åååå for en fin lampe :)
SvarSlettStakkars, bler nok gla når "lampen" e av igjen :)
SvarSlett