fredag 23. desember 2011

Gulvlegger, jeg? Så klart!

Jeg har bidratt til min første skikkelige gulvlegging! Og ja, jeg fikk det jo jammen til. Jeg er vel ikke av den mest "nevenyttige" typen, men etter god inspirasjon fra "Sinnasnekker'n" på tv så fikk Even det for seg å vise meg hvordan jeg skulle legge gulv. Det er jo i prinsippet ganske enkelt. Klikk-laminat funger fjell det. Jeg har kuttet og målt og klikket på plass. Halve gulvet ble lagt av meg ene og alene :) Kanskje det ligger en handy-woman gjemt inni meg et sted? Tja, jeg tror jeg må lete LITT til!!

Her på dette finarbeidet bistod Even med sin støe hånd, se på denne passformen! Imponert. Dette skal til slutt bli vårt hovedsoverom. Nå er det ferdig plastert, gulvlagt og elektriker-rør i veggene. Så nå er det klart for plating på vegger og tak. 

Se hvor mye det gjør med et rom å få lagt gulv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar