tirsdag 29. november 2011

Brødprosjektet!

Jeg har hatt et lite brødprosjekt i gang, inni mitt eget lille hode i det minste! Prosjektet er rett og slett, jeg vil lære meg å lage GODE brød. Jeg har ingen planer om å lage alle brødene mine selv, men at jeg iallefall har muligheten. Jeg ser for meg et idyllisk scenario som: "Du har glemt å kjøpe brød til mandagsmorgen, og lager bare et brød selv på søndagen". Fint? Jeg tror det, men holder på å prøve ut teorien! Nå er jeg i gang med et "skikkelig" brød. Som skal forheve fra i dag til i morgen. Så får vi se hvordan det blir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar