
Et lite nostalgisk øyeblikk fra hytta. Det er egentlig ganske fint å hente vann i bekken, med bøtte og ause. Jeg ble den uoffisielle vannhenteren mens jeg var der, rett og slett fordi jeg ville. Det er noe veldig avslappende og deilig med å hente vann i bekken. Litt indre ro. Ja, kanskje det høres litt dumt ut, men det er litt deilig å få dekke slike grunnleggende behov på en så grunnleggende måte. Jeg lurte til og med min bror med for å forevige dette på bilde. Ser du hvor fornøyd jeg er?
D'awww! Kjempesøtt bilde av deg! <3 Då skal jammen du få bli vannhentar viss me tar turen til Stord. ;D
SvarSlettI'm there! :D Vann og meg e bare sånn *holder lillefingrene sammen*!! Yay :)
SvarSlett