søndag 24. april 2011

Påske hyttetur!








Vi har rett og slett fått oss en påske hyttetur i år. I fjor var det påske i nord og i år påske i sør. Fantastisk ver i år og, snakk om å ha flaks! Vi reiste inn på fredag, fordi vi har hatt svigerbror, svigerinne og lille Maren på besøk fra nord. Kjøreturen inn stod jeg selv for, da min bedre halvdel var blitt magesjuk! Det gikk selvfølgelig fint med MEG bak rattet ;)







Vi har fått nydelige dager og kvelder på terassen, og kort- og brettspill på kveldene(min favoritt, nerd!). På grunn av en motvillig rygg har det blitt lite påsketurer... Men det er nå bare sånn, jeg har fått spilt nok kort iallefall. Even har funnet en effektiv metode for innskjæring i tre, sollys og forstørrelsesglass er fin ting! Kveldsgrilling ble det også når vi ble litt sultne på quisten!

2 kommentarer:

  1. Aiaiaia! Even den luringen! Graverte han inn navnet på turstaven sin?

    Såg ut som dåkke he hatt ein kjempefin påske. Og det bildet av deg der va skikkelig fint! Ikkje det at du ikkje er fin på alle bilder altså - it must be the cute bangs!

    SvarSlett
  2. Jepp, navn, initialer og litt dekor på turstaven sin! Smarte han der Even :)

    Ja, me har kosd osse! Og det har eg ein mistanke om at du og har og kose deg nå. ;)

    SvarSlett