torsdag 14. april 2011

I did it in tights!


Her er bildebevis på at jeg gikk med tights på jobb, med toppen som jeg kjøpte på shopping på Jørpeland. Yes I did!

Neste mål: Kjole.

3 kommentarer:

  1. Se her, du slår til med den ene outfiten etter den andre, liker veldig godt den nye stilen din! Venter bare på disse USA kjolene nå, hihi :)

    SvarSlett
  2. *kremt* USA kjolene... Eg jobbe med saken :)

    SvarSlett
  3. Så fin du var Eilen, i like the pose :)

    Hva med cat-suit på jobben? tenke det kanskje var noe for deg^^ Hehe neida, men jeg gleder meg til å se kjolene.

    :)

    SvarSlett