Her er bildebevis på at jeg gikk med tights på jobb, med toppen som jeg kjøpte på shopping på Jørpeland. Yes I did!
Neste mål: Kjole.
Se her, du slår til med den ene outfiten etter den andre, liker veldig godt den nye stilen din! Venter bare på disse USA kjolene nå, hihi :)
*kremt* USA kjolene... Eg jobbe med saken :)
Så fin du var Eilen, i like the pose :)Hva med cat-suit på jobben? tenke det kanskje var noe for deg^^ Hehe neida, men jeg gleder meg til å se kjolene. :)
Se her, du slår til med den ene outfiten etter den andre, liker veldig godt den nye stilen din! Venter bare på disse USA kjolene nå, hihi :)
SvarSlett*kremt* USA kjolene... Eg jobbe med saken :)
SvarSlettSå fin du var Eilen, i like the pose :)
SvarSlettHva med cat-suit på jobben? tenke det kanskje var noe for deg^^ Hehe neida, men jeg gleder meg til å se kjolene.
:)